The booty dance!


Tjodiloo!
Nu ska jag snart sova, är hur trött somhelst efter en hel dag av bara städning, men först ska jag äta & blogga. Nu på kvällen har jag varit sådär jättetrött då man inte alls vet vad man håller på med nästan, så jag gick runt här hemma och gjorde "the booty dance" som Zac Efron också gjorde i ett youtubeklipp, det var High School Musical 2 bloopers. Mamma kollar på mig konstigt, min syster tycker jag är pinsam & pappa skrattar, när jag gör det alltså ;p Jaopjaop.. Nu längtar jag ihjäl mig efter månadspngen som kommer om en-två veckor ungefär, men de pengarna ska jag spara till att färga håret hos en frissör, mer blondt än vad jag har nu. Mamma & pappa vill inte slänga ut pengar på det när jag kan köpa egen hårfärg och färga det själv, men det blir ju aldrig riktigt som man vill ha det då, så jag ska minsann spara ihop till det själv, om jag klarar det! :p Men det gör jag säkert, jag klarar det alltid när det är till saker som jag verkligen vill ha! Men nu ska jag gå och få något i magen så ni får ha det så bra! Kramar, Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0