Toffs mitt på huvudet

Tjoo jag sitter och bloggar med en toffs mitt på huvudet, blev så trött på det hängande håret så det fick bli någon konstig sak på huvudet! ;p Nu har jag och lillsyrran bäddat med madrasser och shit i tältet, vi kommer nog sova som prinsessor, eller vad man säger :p MEN det finns ett litet problem... småkryp! I hate them! Om de inte skulle finnas så skulle mina sommardagar bli mycket mycket bättre :) Jag såg en tvéstjärt krypa på utsidan av tältet men jag är ändå rädd att dom fula & äckliga typerna ska krypa in! Men jag ska sova där för min lillasyrras skull ändå :)
Jag och Martina har vart och kollat på match mellan GIF & Trönninge BK. Haha, jag vet inte vilka som vann.. Jag kunde inte hålla räkningen på det och jag måste väl erkänna att jag inte var så inne i spelet heller ;p men jag bryr mig inte! Jag hade annat att kolla på! ;) Men tycker inte ni att det är jobbigt med småkryp? :S Nu ska jag lägga in bilderna så jag slutar här :)
Puss, Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0