Torsdag.

image234Hejsan! Jag sitter och gör läxor och tränar till engelskaprov *suck* med min kompis Sandra (på bilden). Det är rätt lätt & vi är snart klara och då ska jag in i duschen, äta, kolla på tv & sen sova. Idag har det bara varit skola för mig med lite sovmorgon i början på dagen till klockan kvart i tio, göttgött! ;p Sen när jag kom hem åt jag och kollade på tv, slappdag med andra ord. Jahopp, fredag imorgon då & sista dagen i skolan denhär veckan. Fredagar går alltid superfort eftersom att vi inte går länge alls, bara till halv två. Vi har gympa sista lektionen men den får jag skippa, det kommer nog inte gå så bra att friidrotta när jag inte ens kan springa upp och ner för trappan utan att tappa andan.. ;p Men jag ska ta och duscha nu så ha det så bra! Kramar, Ida








Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar eller adda min msn [email protected], ha en fortsatt trevlig kväll :D

2008-05-15 @ 19:31:35
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: Trixie Eklöf

Hej!, hörrni, jag vet inte varför, men jag fick värsta "braiga feeling" av eran blogg. Den kändes på något sätt typ avslappnad. Hehe... Ha en bra helg sen då.. :)

2008-05-15 @ 19:33:43
URL: http://www.trixieeklof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0