Trasig kajalpenna.

God morgooon! Sovit gott? Det har iaf jag gjort. Jag somnade rätt sent igår, men ändå så är jag inte ett dugg trött. Men det kan ju bero på att jag varit hemma i tre dagar och bara vilat! ;p Nu har jag precis gjort mig i ordning för skolan, idag går jag dit. Min kajalpenna är helt sönder pågrund av min lillasyster! Har ingene vässare hemma.. Men aja visst, det gör fortfaande ont när jag andas men jag klarar nog att gå till skolan idag, inte så lång dag heller. Jag vaknade vid halv sju imorse med min lillasyster, jag skulle hjälpa henne eftersom att mamma och pappa jobbar nu på morgonen så var jag tvungen att hjälpa henne att komma iväg till skolan, inte någon sovmorgon idag inte.. men what ever! Jag kan ju sova mer sen efter skolan, right? ;) Jo förresten, jag och mamma kom fram till att jag nog har stressmage, jag får inte ihop läxor, skola & kompisar så jag ska börja varva ner lite och bara ta det lugnt efter skolan, och inte vara så mycket med kompisar. Imorgon har vi prov i engelska så jag ska plugga till det  sen istället. Nu kommer snart Medina så jag får nog ta och sluta, jag slänger upp dagens outfit sen efter skolan! (slutar 14,45 idag) Så ni får ha det så bra.
Pussar, Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0