Varmt, varmare - VARMAST!



Sommarvärme verkar råda i södra halvan av Sverige. Skönt? Men oh ja. Tyvärr har jag en grej att jag ofta får ont i huvudet när det är så här varmt. För jag dricker aldrig vatten. Får väl börja med det!

Snart ska jag in till stan med Idapida, men jag är inte riktigt på humör men jag hade lovat henne. Och då blir hon ju ledsen, det vill man ju inte. Vi ska nog bara fika lite och gå runt i stan. De stänger tidigt idag men eftersom det är riktigt varmt, säkert upp mot 25 grader, så borde det vara rätt mycket folk ändå. Speciellt vid stranden! Att bo vid kusten är verkligen underbart, skulle inte klara mig att inte bo nära havet. :)




Soliga kramar från mig!
Martina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har frågestund , ställ gärna en fråga!

2008-05-10 @ 14:40:55
URL: http://izzabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0